Dr. Veronika Podgoršek
Dr. Veronika Podgoršek je doktorirala iz družinske relacijske terapije in se specializirala za objekt-relacijsko teorijo na Mednarodnem psihoterapevtskem inštitutu v Washingtonu v ZDA. Terapevtsko delo opravlja na Psihoterapevtskem inštitutu, ki ga je ustanovila leta 2006. Ob tem je tudi kolumnistka, predavateljica in pogosta gostja radijskih in televizijskih oddaj. Je poročena in mati treh deklet. Ljubezen na terapiji: Vodnik do srečnega partnerstva je njena tretja knjiga.
Knjiga je namenjena vsem, ki sklepajo odnose. Želela sem obravnavati celostni partnerski odnos z mnogoterimi komponentami, kot so: komunikacija, intimnost, spolnost, finance …, skratka želela sem narediti celostni vodnik za vsakogar, ki sklepa partnerske odnose, naj si bo starš ali partner.
Ko dva delujeta v dobro drug drugega. Predpogoji za uspešen zakon so: podoben način življenja, vrednote, prioritete in potrebe. Imeti pa moramo tudi srečo, da naletimo na nekoga, ki nam je zelo podoben, in da lahko vse to skupaj vrednotita in nadgrajujeta. Glavna komponenta pa je intimnost, v smislu zmožnosti, da se drugemu predamo, in pa komunikacija. Komunikacija je tako zdravilo kot tudi gorivo za vse. Med seboj moramo komunicirati, moramo se spoznavati, naše vzorce, naša dojemanja stvari. Običajno se pari ustavijo pri tem, da si povedo, kaj jim ni všeč, ampak to ni dovolj. Vedeti moramo tudi, zakaj nam nekaj ni všeč, in najti tisto, kar je za oba sprejemljivo. Na koncu pa moramo zadevo nadgraditi še z načrtom, kako do tega priti. Ves čas pa je treba za to delati.
Jeza je pomembno čustvo in ne moremo se delati, da ne obstaja ali da je slaba. Otrokovo telo reagira na nekaj. To ni zanemarljivo. Starši se jeze ustrašijo, ker niso navajeni z njo ravnati. Ob jezi je treba otroka vprašati, kaj ga jezi, in ko bo začel govoriti in ga bomo samo poslušali, bo jeza izpuhtela. Ker bo otrok slišan. Velikokrat pa se zgodi, da pride otrok jezen domov in želi nekaj povedati, potem pa odrasli že vnaprej pridiga, kaj bi otrok moral in česa ne bi smel. Otrok želi, da ga poslušamo.